Gratis bezorging vanaf € 50* | Voor 12:00 besteld, morgen in huis*
0 Winkelmandje
Toegevoegd aan winkelmandje
    Je hebt artikelen in uw winkelwagen
    Je hebt 1 artikel in uw winkelwagen
      Totaal

      1. Betaalmethodes

       

      Bij Kleding Gigant heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:

      • Bancontact
      • Belfius Direct Net
      • iDEAL
      • ING Home'Pay
      • KBC/CBC Payment Button
      • PayPal
      • SEPA bank transfer
      • SOFORT Banking

      Zijn deze betaalmethodes veilig?

      Om een optimale service te bieden, maken wij gebruik van de beveiligde betaalomgeving van Mollie. Je kunt er zeker van zijn dat elke betaling veilig zal verlopen op onze website. 

       

      Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?

      Alle prijzen zijn steeds inclusief BTW.

       

      2. Bestelbon & factuur

      Het bewijs van je online aankoop is je besteloverzicht via mail. Deze versturen wij in de e-mail van je verzendbevestiging, je kunt je bestelling ook steeds terugvinden in je Kleding Gigant account. De factuur wordt steeds meegestuurd met de aangekochte goederen.

       

      Ik heb geen Kleding Gigant-account

      Maak je geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor je. Neem contact op via info@kledinggigant.be

       

      Ik heb geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?

      Op je Kleding Gigant-account kun je je bestelling gemakkelijk vinden. Heb je geen account? Neem dan contact op met via info@kledinggigant.be en vermeld je bestelnummer. Wij sturen je dan direct per e-mail de juiste bestelbon of factuur toe.

       

      Kan mijn factuur aangepast worden?

      Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een BTW-nummer later toe te voegen.

       

      Kan mijn BTW-nummer vermeld worden op de factuur?

      Dit kan helaas niet. Wij verkopen via Kleding Gigant producten aan de particuliere consument. Om deze reden hebben wij geen ruimte in het bestelproces om een BTW-nummer te vermelden.

      Wenst u als bedrijf grotere aantallen aan te kopen met vermelding van BTW-nummer, neem dan contact met ons op via info@kledinggigant.be.

       

      Meer informatie

      Voor meer informatie en/of vragen over onze verkoop- en levervoorwaarden kun je terecht op onze Algemene verkoopsvoorwaarden pagina.

       

      3. Betaling mislukt / geweigerd

       

      Mijn betaling is mislukt

      Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@kledinggigant.be.

       

      Mijn betaling mislukt meerdere malen

      Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.

      • Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
      • Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
      • Is de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en goed ingesteld?
      • Is de creditcard geblokkeerd of vervallen?

      Geen oplossing kunnen vinden?

      Neem dan contact met ons op. Het kan voorkomen dat een betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt en daarom wordt geblokkeerd. Betalingen worden namelijk op verschillende wijzen gecontroleerd en hierbij wordt het risico op fraude ingeschat. Het risico op fraude is bijvoorbeeld verhoogd bij gebruik van een buitenlandse creditcard, of wanneer er meerdere mislukte betaalpogingen zijn gedaan.

      Een onterechte fraudemelding kunnen we niet altijd voorkomen, maar wel voor je oplossen. Neem dus contact met ons op, wanneer het je niet lukt de betaling af te ronden.

      Nederlands